• mi-propozycje-default.jpg
9-11 maja

Wiosenny Zjazd Asystentów, Prezesów i Animatorów MI

Niepokalanów, 9-11 maja 2025

9 maja, piątek
16:00 zebranie Zarządu MI w poszerzonym składzie
18:00 Eucharystia i nabożeństwo majowe bazylika
19:00 kolacja bar "u Braci"
20:00 adoracja w ciszy kaplica św. Maksymiliana
20:30 Różaniec, Apel Maryjny
10 maja, sobota
7:30 Godzinki kaplica św. Maksymiliana
8:00 śniadanie bar "u Braci"
obrady cz. 1 sala św. Bonawentury
9:00 przywitanie uczestników – o. Ryszard Żuber, Prezes MI
9:15 wprowadzenie w temat Zjazdu – o. Mirosław Kopczewski
9:30 konferencja Rycerz Niepokalanej pielgrzymem czy apostołem nadziei? - Kasandra Witkowska
11:00 Eucharystia bazylika
12:15 obiad bar "u Braci"
13:30 przejście na cmentarz klasztorny i modlitwa za zmarłych, Koronka do Bożego Miłosierdzia
obrady cz. 2 sala św. Bonawentury
14:30 wprowadzenie do pracy w grupach – Kasandra Witkowska
14:45 praca w grupach
16:00 podsumowanie pracy w grupach
16:45 słowo o. Krzyztofa Flisa - redaktora "Rycerza Niepokalanej"
17:10 ogłoszenia, zaproszenia itp.
17:30 nabożeństwo majowe kaplica św. Maksymiliana
18:00 Kolacja bar "u Braci"
19:00 wystawienie Najśw. Sakramentu, Różaniec z rozważaniami, błogosławieństwo i Apel Maryjny
Dla chętnych jest możliwość udziału w Nocnej Pieszej Pielgrzymce Pokutnej z Miedniewic do Niepokalanowa (21 km) – wyjazd autobusem spod domu parafialnego w sobotę o 20:00 (zapisy do 8 maja u p. Ani tel. 889590461) lub w czuwaniu modlitewnym w kaplicy św. Maksymiliana od 21:00 do 7:00. Więcej na Nocna Pielgrzymka Pokutna →
11 maja, niedziela
7:30 Godzinki i Eucharystia kaplica św. Maksymiliana
śniadanie

Po przyjeździe do Niepokalanowa koniecznie zarejestrować się w Ośrodku MI.

Noclegi proszę zamawiać we własnym zakresie w recepcji Domu Pielgrzyma (tel. +48 572 308 967) e-mail: dom.pielgrzyma@niepokalanow.pl). Posiłki śniadania i kolacje zamawiać przez recepcję. Przy zgłoszeniu proszę zaznaczać, że na Zjazd MI (dla uczestników Zjazdu zniżka: koszt obiadu 25 zł).

Przypominamy o obowiązku uczestniczenia w zjazdach MI prezesa, animatora lub delegata z każdego Koła MI. Do udziału zapraszamy także Księży Asystentów MI.